عوارض مصرف همزمان هروئین و ماری جوانا

کمپ ترک اعتیاد
تاثیر اعتیاد بر اختلال دوقطبی
16 اردیبهشت 1402
تاثیر ژنتیک بر اعتیاد
تاثیر ژنتیک بر اعتیاد
20 خرداد 1402
نمایش همه

عوارض مصرف همزمان هروئین و ماری جوانا

کمپ ترک اعتیاد

عوارض مصرف همزمان هروئین و ماری جوانا

کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، بهترین کمپ ترک اعتیاد: هروئین و ماری جوانا در مقایسه با یکدیگر دو ماده مخدر بسیار متفاوت هستند. هروئین یک کاهش دهنده فعالیت سیستم عصبی است که به گیرنده های مواد افیونی در مغز متصل می شود و باعث اعتیاد شدید نسبت به آن می شود. هروئین همچنین بسیار خطرناک است و سالانه میلیونها نفر به دلیل اوردوز ناشی از آن، جان خود را از دست می دهند و ماری جوانا نیز عوارض روانی و جسمانی مربوط به خود را دارد و مصرف همزمان آنها باعث بروز عوارض روانی و جسمانی شدیدی در مصرف کننده خواهد شد به همین جهت در این مقاله به بررسی عوارض مصرف همزمان هروئین و ماری جوانا خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ترک هروئین

عوارض مصرف همزمان هروئین و ماری جوانا

ماری جوانا اغلب با مواد دیگر، نه فقط هروئین بلکه مواردی مانند کوکائین و LSD، ترکیب می شود. بعضی اوقات افراد از اینکه ماری جوانا با مواد دیگر ترکیب شده آگاهی دارند زیرا به دنبال سرخوشی و لذت بیشتری هستند، اما بسیاری از اوقات مردم از این موضوع اطلاع ندارند.

یکی از دلایلی که ممکن است یک فروشنده مواد مخدر به فرد اطلاع ندهد که ماری جوانا را با سایر مواد ترکیب کرده است، این است که ماری جوانا کیفیت پایینی دارد و برای افزایش میزان لذت و سرخوشی، به مواد افزودنی نیاز دارد. برخی از فروشندگان مواد مخدر نیز ممکن است هروئین و ماری جوانا را با هدف ترک اعتیاد مصرف کننده با هروئین ترکیب کرده و تجارت بیشتری داشته باشند.

حتما مطالعه کنید: ترک ماری جوانا

علائم مصرف ماری جوانا و هروئین ترکیب شده ممکن است شامل احساس خواب آلودگی یا بی حالی بسیار زیاد پس از مصرف ماری جوانا باشد. علائم دیگری نیز وجود دارد که نشان دهنده ترکیب ماری جوانا و هروٸین است که شامل کندی تنفس و ضربان قلب، گیجی و از دست دادن هوشیاری می باشد. اگر فردی به طور ناخواسته هروئین و ماری جوانا را مصرف کند درصورتی که قبلاً هرگز هروئین مصرف نکرده باشد، تحمل مصرف این دارو را ندارد و به راحتی ممکن است دچار  اوردوز شود.

عوارض مصرف همزمان هروئین و ماری جوانا

عوارض مصرف همزمان هروئین و ماری جوانا

بطور کلی، عوارض ترکیب ماری جوانا با هر چیز دیگری ممکن است شامل حالت تهوع، استفراغ و اسهال باشد. بنابراین برای جلوگیری از بروز علائم ترکیب ماری جوانا و هروٸین، چه کاری می توانید انجام دهید؟

در نهایت تنها راه برای محافظت از خود در برابر ترکیباتی مانند هروئین و ماری جوانا مصرف نکردن داروهای غیرقانونی و غیر مجاز است. به دلیل اینکه در برخی ایالات های خاص، مصرف ماری جوانای تفریحی تحت قاعده و قانون خاصی تنظیم و قانونی شده است، افراد می توانند از بروز علائم ترکیب ماری جوانا و هروٸین جلوگیری کنند که بهترین روش آن ترک ماری جوانا و ترک هروئین، تحت نظر درمانگران مجرب کمپ ترک اعتیاد جشیدیه، به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد خصوصی تهران می باشد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی عوارض مصرف همزمان هروئین و ماری جوانا پرداختیم اما باید بدانید که اگر قبلا هروئین مصرف نکرده اید و ترکیبی از هروئین و ماری جوانا را مصرف کنید، علائم آن بسیار آشکار خواهد بود. ممکن است نوع متفاوتی از سرخوشی را فقط با مصرف ماری جوانا احساس کنید و سایر علائم مصرف ماری جوانا و هروئین ممکن است شامل حالت تهوع، استفراغ و خواب آلودگی شدید باشد. حتی ممکن است چرت بزنید. نتیجه مصرف هروئین و ماری جوانا در افرادی که هیچ گونه تحملی نسبت به مواد افیونی ایجاد نکرده اند، ممکن است اوردوز باشد و آگاهی از این عوارض جانبی بسیار مهم است.

اگر شما و یا یکی از عزیزانتان با اعتیاد به هروئین، ماری جوانا و یا سایر مواد مخدر و محرک دست و پنجه نرم می کنید و تمایل به ترک آن را دارید، درمانگران کمپ ترک اعتیاد شبانه روزی جمشیدیه، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. همین امروز با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید تا به شما در درمان و بهبودی از اعتیاد و همچنین داشتن آینده ای روشن کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *