عواقب استفاده از مواد مخدر بدتر از بمب اتم است

درس پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه ها تدریس می شود
26 مرداد 1400
درمان کرونا با مصرف مواد مخدر واقعیت دارد؟
30 مرداد 1400
نمایش همه

عواقب استفاده از مواد مخدر بدتر از بمب اتم است

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر؛

نتایج و عواقب استفاده از مواد مخدر به مراتب از بمب اتم هم بدتر است چرا که ضررهای اقتصادی، روحی، جسمی و سایر زیان ها را به دنبال دارد. قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر چشم انداز امام در ارتباط با دوری از مواد مخدر را ستودنی خواند و گفت: عواقب استفاده از مواد اعتیادآور از بمب اتم هم بدتر است.

به گزارش تهران نیوز، علی مویدی ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در توصیف شخصیت امام خمینی (ره) اظهار داشت: ایشان را به لحاظ ارتباطی که با علما و روحانیت در ایام قبل از انقلاب داشتند، شناختیم.

وی ادامه داد: ما در آن زمان به واسطه رابطه تنگاتنگی که با روحانیت داشتیم، حضرت امام را شناختیم و از ایشان پیروی کردیم. چشم اندازی که ایشان در سال ۴۲ برای نظام اسلامی ترسیم کرد، شرایط ایده آل امروزی را برای ما رقم زد. قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه عزت کنونی کشور را مرهون و مدیون افکار امام راحل در دهه های ۳۰ و ۴۰ هستیم یادآور شد: امیدوارم بتوانیم هوشمندانه عمل کنیم و پاسدار ارزش ها و آرمان های معمار کبیر انقلاب باشیم.

مویدی چشم انداز امام خمینی (ره) در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر را ستودنی دانست و تصریح کرد: امام از سال ۵۷ به بعد خیلی هوشمندانه عمل کردند ایشان در آن زمان این تهدید را پیش بینی کردند و همواره بر لزوم هوشیاری مردم در فاصله گرفتن از مواد مخدر و اعتیادآور تاکید می کردند.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: نتایج و عواقب استفاده از مواد مخدر به مراتب از بمب اتم هم بدتر است چرا که ضررهای اقتصادی، روحی، جسمی و سایر زیان ها را به دنبال دارد. قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: امام نیز راه درستی را در بحث مبارزه با مواد مخدر ترسیم کردند و ما نیز همیشه سعی کرده ایم که در مسیری که ایشان مشخص کردند حرکت کنیم و امیدوارم در روز قیامت پس از گزارش دادن در محضر امام خمینی (ره)، شرمنده ایشان نشویم.

مویدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همواره در مسیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حرکت کنیم و بتوانیم سربازان خوبی برای نظام و کشورمان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *