آمبولانس انتقال بیمار اعتیاد

انتقال بیمار اعتیاد

آمبولانس انتقال بیمار اعتیاد

انتقال بیماران اعتیاد به کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه

از اصلی ترین نگرانی ها و چالش های خانواده بیماران اعتیاد به مواد اعتیادآور، نحوه انتقال بیمار به کمپ ترک اعتیاد می باشد. چرا که همواره با مقاومت بیمار از مراجعه به کمپ ترک اعتیاد شبانه روزی رو به رو می شوند و به همین جهت ممکن است از روش های نادرستی برای انتقال معتاد استفاده کنند که متاسفانه باعث بروز صدمات روحی و جسمانی متعددی در فرد مصرف کننده می شود.

با توجه به اهمیت آن و به منظور کمک رسانی هرچه بیشتر به شما عزیزان، از خدمات ارائه شده در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، انتقال مبتلایان به اعتیاد با آمبولانس انتقال معتاد است که علاوه بر حفظ سلامت بیمار باعث می شود تا بیماران با میل و رضایت کامل اقدام به شروع برنامه درمانی خود کنند.

آمبولانس انتقال معتاد

آمبولانس انتقال معتاد

انتقال مبتلایان به اعتیاد

امروزه، به دلیل دسترسی ساده به مواد اعتیاد آور و افزایش روز افزون آمار مصرف مواد اعتیاد آور در میان طبقات جامعه، اعتیاد تبدیل به اصلی ترین مشکلات بهداشت در کشور ما تبدیل شده است و از آنجایی که تاثیر مستقیم مصرف این مواد بر سیستم عصبی و مغز مصرف کننده می باشد ممکن است مصرف کنندگان علائم روانی و رفتاری مختلفی از خود نشان دهند که باعث ترس و نگرانی اعضای خانواده شود. انتقال بیماران اعتیاد به کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، توسط آمبولانس اختصاصی انجام می شود تا علاوه مصرف کننده، اعضای خانواده نیز با اطمینان خاطر، به دنبال شروع برنامه درمانی عزیزشان باشند.