ترک پتیدین
ترک پتیدین
15 آبان 1400
ترک فنتانیل
ترک فنتانیل
30 آبان 1400

بهترین و سریعترین روش ترک اکسی کدون

بهترین و سریعترین روش ترک اکسی کدون، درمان و ترک بستری در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی می باشد تا بیماران امکان روان درمانی در کنار درمان جسمانی را داشته باشند. مدت زمان ترک اکسی کدون، به پارامترهای مختلفی همچون دوز و مدت زمان مصرف و شرایط سلامت مصرف کننده دارد که بعد از انجام معاینات اولیه توسط پزشک مشخص می گردد.

از دیگر مزیت های درمان در کمپ ترک اعتیاد شبانه روزی جمشیدیه می توانیم به بهره مندی از تجهیزات و امکانات بیمارستانی و رفاهی همچون استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی و مطب دندانپزشکی اختصاصی اشاره کنیم که شرایط بسیار مناسبی را برای بیماران ایجاد می کند.

ترک اکسی کدون

اکسی کدون یک ماده شبه افیونی نیمه صنعتی با اثر کوتاه مدت است که برای درمان دردهای متوسط ​​تا شدید استفاده می شود. اکسی کدون هم برای دردهای حاد (پس از جراحی یا جراحت) و هم برای دردهای مزمن (ناشی از بیماری یا آسیب) تجویز می شود. اکسی کدون جزء مخدر چندین داروی ترکیبی رایج از جمله پرکاست و پرکودان است. اکسی کدون همچنین ماده فعال در اکسی کانتین، نسخه پیوسته رهش دارو است. با مصرف اکسی کدون به مدت چند هفته، صرف نظر از اینکه آن را طبق دستورالعمل و نسخه پزشک استفاده می کنید یا نه، تحمل و وابستگی نسبت به آن ایجاد خواهد شد.

مسکن های مخدر تجویز شده توسط پزشک، از رایج ترین داروهایی هستند که مورد سوء مصرف قرار می گیرند. متاسفانه اکسی کدون نیز از این قاعده مستثنی نیست. بر اساس آمار و ارقام شورای ملی اعتیاد به الکل و مواد مخدر (NCADD)، حدود 75 درصد از افرادی که مواد مخدر مصرف می کنند، اکسی کدون یا هیدروکودون مصرف می کنند که هر دو از خطرناک ترین مواد مخدر موجود امروزی هستند. از آنجایی که اکسی کدون هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی اعتیاد آور است، افراد مبتلا به اختلال مصرف اکسی کدون پس از قطع مصرف ممکن است علائم ترک را تجربه کنند. فرآیند سم زدایی اکسی کدون بدون کمک و نظارت حرفه ای نیز بسیار خطرناک است.

در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران کادر پزشکی آموزش دیده ما به مراجعین کمک می کند تا با خیال راحت و آسوده سم زدایی از اکسی کدون را انجام دهند. اگر شما یا یکی از عزیزانتان آماده شروع برای پشت سر گذاشتن روند بهبودی هستید، شروع با سم زدایی پزشکی در یک مرکز قابل اعتماد مانند کمپ ترک اعتیاد خصوصی جمشیدیه می تواند شما را برای دستیابی به زندگی هوشیار همراهی کند.

ترک اکسی کدون در افراد مختلف متفاوت است و علائم ترک نیز از خفیف تا شدید متغیر است.

تجربه ترک شما به عوامل مختلفی از جمله دوز مصرفی و مدت زمانی که اکسی کدون مصرف کرده اید بستگی دارد. تجربه ترک شما نیز به عامل دیگری مانند روش مصرف اکسی کدون بستگی دارد. افراد مبتلا به اختلال مصرف مواد افیونی، معمولاً زمان سخت تری را در هنگام سم زدایی از اکسی کدون پشت سر خواهند گذاشت.

اعتیاد به مواد مخدر با وابستگی به مواد مخدر متفاوت است زیرا شامل تمایل شدید به مصرف مواد مخدر و همچنین مصرف مواد مخدر است که در زندگی روزمره آنها تداخل ایجاد می کند. بنابراین امری عادی است که وابستگی جسمی به یک اعتیاد تمام عیار تبدیل شود. در سال‌های اخیر، سوء مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک در تمام گروه‌ های سنی و جمعیت‌ شناسی بسیار رایج‌ شده است. در سال 2015، در حالی که تنها 591000 نفر هروئین مصرف می کردند، 2 میلیون نفر با اعتیاد به مسکن های مخدر تجویز شده دست و پنجه نرم می کردند.

اگر قبلاً ترک مواد مخدر را تجربه نکرده اید، احتمالاً نگران این هستید که چه عاقبتی در انتظار شماست. آیا به همان اندازه که در تلویزیون نشان می دهد دشوار است؟ در پاسخ باید بگوییم بستگی دارد. یک برنامه درمانی بستری یا سرپایی و سم زدایی پزشکی به مصرف کنندگان اکسی کدون کمک خواهد کرد تا با خیال راحت و موفقیت آمیز روند سم زدایی و ترک اکسی کدون را پشت سر بگذارند.

ترک اکسی کدون

ترک اکسی کدون

علائم ترک اکسی کدون

اعتیاد به مواد مخدر موجب ایجاد تغییرات شیمیایی در مغز می شود که در طول این فرآیند، مغز و بدن به وجود یک ماده عادت می کنند. بخاطر این که بدن به وجود این ماده عادت کرده است، فردی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کند، به محض قطع مصرف این ماده، عوارض شدید جسمی و روحی را تجربه خواهد کرد. بسیاری از افرادی که به اکسی کدون اعتیاد دارند، پس از شروع روند بهبودی، این عوارض را تجربه می کنند که در مجموع به عنوان علائم ترک شناخته می شوند.

علائم و نشانه های ترک اکسی کدون ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. اکثر افراد علائمی شبیه آنفولانزا را تجربه می کنند، اما شدت علائم به طور مداوم وجود دارد. اگر تمایل دارید که اطلاعات بیشتری در مورد دامنه علائم ترک کسب کنید، می‌توانید مروری بر مقیاس تشخیصی که پزشکان از آن استفاده می‌کنند، مقیاس بالینی ترک مواد افیونی (COWS) داشته باشید.

علائم ترک اکسی کدون معمولاً در عرض 8 تا 12 ساعت پس از آخرین دوز مصرف شده نمایان خواهد شد. افرادی که دوز کمتری از اکسی کدون را مصرف می کنند ممکن است نسبت به افرادی که به مدت طولانی و میزان زیاد اکسی کدون مصرف می کنند، علائم کمتری را تجربه کنند. به طور کلی، علائم ترک اکسی کدون شبیه آنفولانزا است و مشابه با علائم ترک هروئین است.

علائم جسمی رایج ترک اکسی کدون عبارتند از:

گرفتگی شکم

تهوع و استفراغ

مردمک گشاد شده

سرگیجه

خستگی

علائم شبیه آنفولانزا

مو به تن سیخ شدن (مور مور شدن)

سرفه کردن

اسهال

آبریزش بینی

سردرد

فشارخون بالا

عدم تعادل هورمونی

بیخوابی

چشمان اشک آلود

خارش

تعریق شبانه

خمیازه کشیدن

تعریق

لرزش

دردهای عضلانی

افزایش ضربان قلب

بدن درد

علائم ترک اکسی کدون

علائم ترک اکسی کدون

علائم روانشناختی ترک اکسی کدون عبارتند از:

تحریک پذیری

خشم

اضطراب

ناتوانی در تمرکز

گیجی

مسخ شخصیت

افسردگی

بیقراری

نوسانات خلقی

حملات پانیک

افکار خودکشی

ناتوانی در احساس لذت

اگر روند سم زدایی و ترک اکسی کدون در محیطی غیر پزشکی و بالینی تجربه شود، علائم ترک اکسی کدون ممکن است تهدید کننده زندگی فرد باشد. انجام سم زدایی در مراکز درمانی دارای مجوز مانند کمپ ترک اعتیاد لاکچری جمشیدیه و تحت مراقبت متخصصان پزشکی با تجربه و دلسوز، بهترین روش برای اطمینان از ایمنی شما در شروع روند بهبودی موفقیت آمیز خواهد بود.

ترک اکسی کدون

ترک اکسی کدون

مدت زمان ترک اکسی کدون

مدت زمان ترک اکسی کدون برای هر یک از مصرف کنندگان متفاوت است. مدت زمان ترک مصرف اکسی کدون به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  آیا فرد اکسی کدون را با الکل یا سایر مواد مخدر ترکیب کرده است یا خیر

نحوه مصرف اکسی کدون (استنشاق کردن، تزریق، بلعیدن و غیره)

مدت زمانی است که فرد اکسی کدون مصرف کرده است

سلامت روان و سابقه پزشکی فرد

تعداد دفعات مصرف اکسی کدون

میزان مصرف اکسی کدون

علائم ترک معمولاً 8 تا 12 ساعت پس از مصرف آخرین دوز نمایان می شود. هنگامی که علائم ترک ظاهر شوند، ممکن است از چند روز تا یک هفته ادامه داشته باشند. در بیشتر موارد در عرض 72 ساعت به اوج خود می رسد و به تدریج فروکش می کند. همچنین شدیدترین علائم ترک روانی و جسمی که به ترک حاد نیز معروف است، معمولا تا یک هفته ادامه دارد.

علائمی که بیش از یک هفته طول بکشد به عنوان سندروم پس از ترک حاد (PAWS) شناخته می شوند. سندروم پس از ترک حاد ممکن است بین 18 تا 24 ماه تداوم داشته باشد، اما به آرامی پس از مدتی فروکش می کند زیرا فرد یاد می‌گیرد که آنها را کنترل کند و با آنها مقابله کند. سندروم پس از ترک حاد رایج شامل تمرکز ضعیف، افزایش اضطراب، افسردگی، ناتوانی در احساس لذت، کمبود انرژی، نوسانات خلقی، تحریک پذیری، بی قراری و خواب ضعیف است.

جدول زمانی ترک اکسی کدون مدت زمانی است که معمولاً طول می کشد تا اکسی کدون از بدن خارج شود. در حالی که جدول‌های زمانی سم‌زدایی از اکسی کدون برای تمامی افراد تقریباً مدت زمان مشابهی طول می‌کشد، اما مدت زمان سم‌زدایی به طیف گسترده‌ای از عوامل بستگی دارد و موجب می شود افراد این دوره را طولانی‌تر یا کوتاه‌تر سپری کنند. این عوامل شامل سن، جنسیت، وزن، مدت زمان مصرف، تعداد دفعات مصرف، دوز معمولی و … می باشد.

جدول زمانی ترک اکسی کدون

روزهای اول و دوم پس از مصرف آخرین دوز: علائم ترک مصرف معمولاً 8 تا 12 ساعت پس از آخرین دوز مصرفی شروع می شود. برخی از اولین علائم ترک عبارتند از دردهای عضلانی و مفاصل، حالت تهوع، تمایل شدید به مصرف اکسی کدون، تحریک پذیری و بیقراری، سردرد، تنفس سریع، کاهش اشتها، خستگی، اضطراب، گشاد شدن مردمک چشم، ترشح غیر ارادی اشک، آبریزش بینی و تعریق شدید. عود مجدد مصرف بیشتر در طول این دوره اتفاق می افتد.

روزهای سوم تا پنجم پس از ترک اکسی کدون: بدترین علائم ترک معمولا چند روز پس از آخرین دوز مصرف شده ظاهر می شود. دردهای عضلانی هنوز هم وجود دارد و حالت تهوع و استفراغ اغلب در برخی افراد مشاهده می شود. لرزش و گرفتگی عضلات ممکن است در این دوره اتفاق بیفتد.

روزهای ششم و هفتم پس از ترک اکسی کدون: همانطور که علائم جسمی شروع به کاهش یافتن می کنند، علائم روانی ترک اکسی کدون شدیدتر از قبل می شوند. روزهای آخر ترک منجر به اضطراب و افسردگی، به همراه سایر علائم جسمی باقیمانده مانند تهوع و اسهال می شود.

روزهای هشتم به بعد، پس از ترک اکسی کدون: هنگامی که سم زدایی اکسی کدون از بدن به اتمام می رسد، بسیاری از مصرف کنندگان سابق از کارهایی که در دوره سم زدایی از اکسی کدون انجام داده اند احساس پشیمانی و ندامت می کنند. تاثیر روانی غلبه بر اعتیاد به اکسی کدون باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا از تصمیمات دشوار یا عود مجدد جلوگیری شود.

مدت زمان ترک اکسی کدون

مدت زمان ترک اکسی کدون

گزینه های سم زدایی اکسی کدون

روش‌ های مختلفی برای سم‌ زدایی از اکسی کدون وجود دارد که از سم‌ زدایی در منزل تا سم‌ زدایی با کمک حرفه‌ ای و نظارت پزشکی را شامل می‌ شود. انعطاف‌ پذیری سم‌ زدایی در منزل ممکن است جالب باشد، اما این روش فرد را مجموعه‌ ای از چالش‌ها و موانع مواجه خواهد کرد که نه تنها روند بهبودی را دشوارتر می‌ کنند، بلکه سم‌ زدایی را خطرناک‌ تر می‌کنند.

بسیاری از عوارض جانبی ترک ممکن است تهدید کننده زندگی باشد. مقاومت در برابر میل به مصرف اکسی کدون بدون مسئولیت پذیری ممکن است فوق العاده دشوار باشد. به عنوان یک قانون کلی، بهتر است سم زدایی را در یک مرکز حرفه ای مانند کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه و تحت مراقبت پزشکان و پرستاران انجام دهید.

اگرچه پزشکان توصیه می کنند که افراد در یک مرکز سم زدایی حرفه ای تحت سم زدایی اکسی کدون قرار گیرند، اما محیط های مختلفی وجود دارد که می توانید سم زدایی را با خیال راحت در آنجا انجام دهید. برخی از این موارد عبارتند از بیمارستان ها، کلینیک های پزشکی و مراکز سم زدایی. اگر فردی در زندان باشد، زندان ها معمولاً به منابع پزشکی و متخصصان مورد نیاز برای تسهیل سم زدایی ایمن مجهز هستند. کلید موفقیت آمیز سم زدایی، نظارت حرفه ای پزشکی است. بدون نظارت حرفه ای، فرد به منظور تسکین علائم ترک، یا تهدید کننده زندگی، به راحتی با عود مجدد مصرف اکسی کدون مواجه خواهد شد.

ترک مصرف اکسی کدون ممکن است دردناک و آزار دهنده باشد. کاهش تدریجی اکسی کدون با نظارت پزشکان و متخصصان در این زمینه، اغلب راحت ترین و موثرترین روش برای سم زدایی است. کاهش تدریجی اکسی کدون در سم زدایی معمولاً از طریق برنامه درمانی با مواد مخدر (OTPs) انجام می شود و درمان با کمک دارو (MAT) نامیده می شود.

ترک ناگهانی اکسی کدون

به دو روش می توان اقدام به ترک اکسی کدون کرد. اولین روش، کاهش تدریجی دوز مصرفی اکسی کدون در طول زمان است. دومین روش ترک ناگهانی، یا قطع مصرف اکسی کدون است.

ترک ناگهانی اکسی کدون ممکن است برای افرادی که از رهایی از چنگال اعتیاد خود ناامید شده اند و تصمیم دارند وارد دوره بهبودی شوند، گزینه جذابی به نظر برسد، به خصوص کسانی که این سوال در ذهنشان بوجود می آید: “ترک ناگهانی مصرف اکسی کدون چقدر طول می کشد؟” برخی از مردم فکر می کنند که تجربه ترک ناگهانی آسان تر خواهد بود، مانند گذاشتن یک چسب زخم روی یک زخم. ترک ناگهانی شاید روند سم زدایی را تسریع کند، اما ممکن است شدت علائم ترک را افزایش دهد که ممکن است همراه با تمایل شدید به مصرف اکسی کدون باشد. تجربه ترک ناگهانی اکسی کدون ممکن است غیر قابل تحمل باشد، در نتیجه بسیاری از افراد با شکست مواجه خواهند شد.

برای جلوگیری از عود مجدد و تجربه علائمی با شدت کمتر، بهتر است تحت نظر متخصصان پزشکی سم زدایی کنید. به این ترتیب در صورت لزوم داروهای کاهش دهنده فعالیت عصبی تجویز می شود و در صورت بروز فوریت های پزشکی، پزشکان در نزدیک شما خواهند بود.

درمان اعتیاد به اکسی کدون

غلبه بر اعتیاد به اکسی کدون یک سفر بسیار مهم و اغلب دشوار است. خاطرات مصرف اکسی کدون ممکن است فرد مبتلا به اعتیاد در حال بهبودی را به مصرف دوباره اکسی کدون ترغیب کند.

افرادی که اکسی کدون را به میزان زیاد و به مدت طولانی مصرف کرده اند، در معرض خطر بالای اوردوز (بیش مصرفی) در طول عود مصرف هستند زیرا تحمل فرد نسبت به اکسی کدون پس از دوره سم زدایی اولیه کاهش می یابد. مصرف کننده ای که قبلا توانسته دوز بالایی مصرف کند، ممکن است سعی کند همان مقدار را مصرف کند. از آنجایی که بدن با عدم مصرف دارو سازگار شده است و مانند قبل تحمل ندارد، مصرف بیش از حد قبل ممکن است به سرعت منجر به اوردوز شود. یک برنامه درمانی در ترک اعتیاد این روند را آسان تر خواهد کرد و ایمنی فرد مبتلا به اعتیاد در حال بهبودی را تضمین می کند. همین امروز با کمپ ترک اعتیاد خصوصی جمشیدیه تماس بگیرید و در مورد گزینه‌های درمانی ترک اکسی کدون اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ترک اکسی کدون

ترک اکسی کدون

داروهای مورد نیاز برای حذف و سم زدایی اکسی کدون

یکی از مهمترین مزایای انجام سم زدایی در یک مرکز حرفه ای سم زدایی، در دسترس بودن داروهای ترک اعتیاد است. اگرچه داروها بخشی از فرآیند سم زدایی تمام مراجعه کنندگان در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه نیستند، اما کمک می کنند تا روند ترک به طور قابل توجهی برای فرد بیمار قابل تحمل تر و ایمن تر شود. تجویز داروهای سم زدایی به صلاحدید پزشکان و پرستاران واگذار شده است و باید به صورت موردی ارزیابی شود.

ترک اکسی کدون در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه

سم زدایی اولین گام در برنامه های درمانی اکسی کدون در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه است. در طی این فرآیند، بدن کار می کند تا خود را از اکسی کدون و سایر مواد اعتیادآور پاک کند. سم زدایی ممکن است دشوارترین زمان در مسیر بهبودی باشد. به محض بروز علائم ترک، ممکن است برای ساعت ها، روزها یا هفته ها ادامه داشته باشد و به عوامل فردی بستگی دارد. به همین دلیل، حمایت و نظارت پزشکی و شخصی برای موفقیت مراجعه کننده بسیار مهم است. در طول سم زدایی در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران پزشکان و پرستاران پیشرفت بیمار را از نزدیک تحت نظر دارند و تمام تلاش خود را به کار می برند تا این روند حتی الامکان راحت باشد.

بسیاری از مراجعه کنندگان نمی خواهند در طول سم زدایی غذا بخورند یا مایعات بنوشند، اما تغذیه مناسب برای غلبه بر علائم سم زدایی اکسی کدون بسیار ضروری است. کارکنان کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه مراجعین را تشویق می کنند که تمام غذا و آب مورد نیاز خود را برای سالم ماندن و هیدراته بودن مصرف کنند. آنها همچنین ممکن است داروهای ترک را در صورت لزوم و بی خطر بودن تجویز کنند.

پس از سم زدایی، بسیاری از مراجعه کنندگان احساس قدرت، مثبت و آمادگی برای تداوم هوشیاری خود می کنند. اما بدون درمان بیشتر، متعهد شدن کامل به بهبودی ممکن است دشوار باشد. مراجعین معمولاً هنوز از محرک‌ها و نقاط درد خود در این مرحله اولیه بهبودی مطمئن نیستند و هنوز مهارت‌های مقابله‌ای را که برای هوشیار ماندن نیاز دارند، یاد نگرفته‌اند. این مهارت ها در طول مراقبت های بستری یا سرپایی سم زدایی از اکسی کدون توسعه می یابند. مراقبت های اعتیاد به اکسی کدون در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه معمولاً شامل موارد زیر است:

ارزیابی: از آنجایی که هر فردی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کند منحصر به فرد است، کارکنان کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه قبل از تهیه یک برنامه درمانی برای هر مراجعه کننده، نیازهای فردی او را شناسایی می کنند. در طول ارزیابی، پزشکان سابقه پزشکی گذشته و وضعیت سلامت روان فعلی هر مراجعه کننده را ارزیابی می کنند تا یک برنامه مراقبتی منحصر به فردی را برای اهداف درمانی آنها تهیه کنند.

مشاوره فردی: در طول مشاوره فردی، افراد مراجعه کننده با درمانگران حرفه ای همکاری می کنند تا ریشه های ابتلا به اعتیاد خود و الگوهای فکری مضر را بهتر بشناسند و اصلاح کنند و زندگی جدید و رضایت بخشی را به دور از مصرف مواد مخدر بسازند.

مشاوره گروهی: مشاوره گروهی به مراجعه کنندگان این امکان را خواهد داد تا تجربیات همسالان خود را که با اعتیاد به اکسی کدون نیز دست و پنجه نرم کرده اند، بشنوند. همچنین فرصتی برای تمرین مهارت های ارتباطی که به تازگی آموخته اند و مکانیسم های مقابله  ای با گروهی از افراد دلسوز فراهم می کند.

مشاوره خانواده: اعتیاد بیماری است که علاوه بر فردی که با اختلال مصرف مواد دست و پنجه نرم می کند، خانواده، دوستان و افراد نزدیک به او را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. مشاوره خانواده به مراجعه کنندگان و خانواده آنها کمک می کند تا آسیب هایی که در گذشته به فرد مبتلا به اعتیاد وارد شده است را مورد بررسی قرار دهند، بر تعاملات مضر غلبه کنند و برای برقرای روابط جدید و صمیمی تلاش کنند.

امکانات رفاهی درمانی: اگرچه درمان بستری تمرکز اصلی در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه است، ما معتقدیم که ارزش درمانی را در فعالیت های مختلف، از قبیل ورزش، یوگا، مدیتیشن و یادداشت برداری روزانه به وسیله جملات تاکیدی و انگیزشی می توان یافت. ما دسترسی به این امکانات تفریحی را زمانی که از نظر بالینی مناسب تشخیص داده شود، ارائه می دهیم.

مدیریت دارو: در صورت لزوم، پزشکان در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه می توانند مراقبت های درمانی را با داروهای تجویزی تکمیل کنند. دارو درمانی به ویژه برای مراجعانی که با اختلالات روانی همزمان دست و پنجه نرم می کنند مفید واقع خواهد شد.

برنامه‌ ریزی برای مراقبت‌ های پس از درمان: برای کمک به تضمین ادامه بهبودی خارج از درمان رسمی، مدیر پرونده و پزشکان در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه با هم همکاری می‌کنند تا برنامه‌ های دقیق مراقبت‌ های پس از ترک را تهیه کنند. این موارد به مراجعه کنندگان کمک می کند تا بتوانند با جوامع خود ارتباط برقرار کنند و شانس بهبودی طولانی مدت آنها پس از درمان قطعی افزایش یابد.

اگر شما و یا یکی از عزیزانتان با اعتیاد به اکسی کدون دست و پنجه نرم می کنید، بهبودی از آنچه فکر می کنید به شما نزدیک تر است. کمپ ترک اعتیاد لاکچری جمشیدیه با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات کافی به شما در دستیابی به بهبودی که سزاوار آن هستید، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌ های درمانی ما همین امروز با یکی از کارشناسان ما در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *