وضعیت اعتیاد در محیط کار و تولید نگران‌کننده است

بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران
بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران
26 مرداد 1400
عوامل زمینه ساز اعتیاد به مواد مخدر
26 مرداد 1400
نمایش همه

وضعیت اعتیاد در محیط کار و تولید نگران‌کننده است

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر می گوید: خستگی، انجام کار مضاعف و نیاز فرد به اینکه بتواند؛ فعال بماند کارگران را به سمت اعتیاد به مواد مخدر و استفاده از مواد نیروزا سوق می‌دهد که این موضوع می تواند؛ در آینده آثاری منفی بر تولید ما داشته باشد.

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد در محیط کار و تولید می‌تواند؛ آثاری منفی بر تولید در آینده داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی مویدی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها ضمن اظهار تاسف از وضعیت نگران‌کننده اعتیاد در حوزه کارگری گفت: ضروری است؛ دستگاه‌های متولی به حوزه صنعت و کارگری عنایت و توجه خاص داشته باشند.

وی با اشاره به شیوع‌شناسی اعتیاد توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین اعتیاد را در حوزه صنعتی و کارگری داریم. در این راستا از خبرگزاری کار ایران انتظار داریم در امر پیشگیری از اعتیاد در حوزه کار و کارگری نهایت همکاری را با ستاد مبارزه با مواد مخدر داشته باشد.

مویدی ادامه داد: ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز به عنوان اولویت خود نهایت همکاری را با رسانه‌هایی که در این حوزه تلاش کنند و نیز مراجع اقتصادی و کارگری فعال در حوزه مبارزه با اعتیاد در محیط کار خواهد داشت تا بتوانیم در آینده از این نگرانی و دغدغه بکاهیم.

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص علل شیوع اعتیاد در محیط کار عنوان کرد: خستگی، انجام کار مضاعف و نیاز فرد به اینکه بتواند؛ فعال بماند او را به سمت اعتیاد به مواد مخدر و استفاده از مواد نیروزا سوق می‌دهد که این موضوع می تواند؛ در آینده آثاری منفی بر تولید ما داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *