کمپ ترک اعتیاد
روش هایی که افراد مبتلا به اعتیاد برای فریب دادن دیگران استفاده میکنند
11 تیر 1401
کمپ ترک اعتیاد
تاثیر اعتیاد بر کودکان
1 مرداد 1401

کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران: ازدواج با یک فرد الکلی، ممکن است ترسناک و استرس زا باشد. می توانید بسیاری از احساسات خود را در مورد آنچه که در نتیجه اعتیاد به الکل همسرتان اتفاق می افتد درونی کنید. ازدواج با یک فرد الکلی، ممکن است ترسناک و استرس زا باشد. می توانید بسیاری از احساسات خود را در مورد آنچه که در نتیجه اعتیاد به الکل همسرتان اتفاق می افتد درونی کنید و ممکن است احساس افسردگی و یا ناامیدی کنید. ممکن است شما در آن زمان متوجه شده باشید که با یک فرد الکلی ازدواج کرده اید یا همسرتان هنگام ازدواج الکلی نبوده است و شرایطی بوجود آمده باشد که به مرور زمان الکلی شده است به همین جهت در این مقاله به بررسی حقایق ازدواج با فرد الکلی خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ترک الکل

هنگامی که با یک فرد الکلی ازدواج کرده اید، ممکن است داٸم به این فکر کنید که آیا طلاق اجتناب ناپذیر است و چگونه می توان از آن جلوگیری کرد. همچنین ممکن است بخواهید بدانید که چطور می توانید به زندگی روزمره خود ادامه دهید، زمانی که چنین مشکل حادی مثل ابر بر روی زندگی شما سایه افکنده است. افرادی که الکلی هستند ممکن است رفتارهای جسورانه و پرخاشگرانه خطرناکی داشته باشند، غیر منطقی باشند و یا دچار مشکلات مالی و کاری شوند، بنابراین اغلب دروغ می گویند یا تقلب می کنند و این فقط شروعی برای پیشرفت بیماری آنهاست.

مهم نیست که چند بار التماس و یا خواهش کرده اید، هنگامی که با یک الکلی ازدواج کرده اید احتمالاً احساس می کنید که حرف های شما نشنیده گرفته می شوند و در واقع این گونه است. بنابراین وقتی با یک فرد الکلی ازدواج کرده اید چه کاری می توانید انجام دهید؟ آیا طلاق بهترین و تنهاترین راه حل است؟

نمی توان انکار کرد که اعتیاد به مواد مخدر و اعتیاد به الکل دلیل اصلی و عمده ای برای طلاق میلیون ها زوج است، اما در اینجا به برخی از مواردی اشاره خواهیم کرد که باید در مورد کنار آمدن با زندگی در هنگام ازدواج با یک فرد الکلی در نظر بگیرید.

کمپ ترک اعتیاد

حقایق ازدواج با فرد الکلی

حقایق ازدواج با فرد الکلی

برخی از مواردی را که معمولاً با ازدواج با یک فرد الکلی تجربه می شود در قسمت های بالا به آن اشاره کردیم و در زیر با جزئیات بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت:

هنگامی که با یک فرد الکلی ازدواج می کنید، ممکن است خودتان را بخاطر مشکلات همسرتان سرزنش کنید. ایجاد وابستگی در افراد الکلی و یا توانمند ساختن آنها برای خوشحال کردن آنها و جلوگیری از نزاع و درگیری ممکن است به راحتی امکان پذیر باشد. چنین شرایطی همچنین ممکن است باعث شود که همسر هنگام ازدواج با یک فرد الکلی خود را مورد سرزنش قرار دهد.

غالباً کسانی که با افراد الکلی و سایر افراد مبتلا به اعتیاد ازدواج می کنند، معمولا ناراضی و ناراحت هستند. آنها احساس می کنند که افراد الکلی به دلیل کاری که انجام داده اند یا آنها را تحت کنترل قرار داده اند، با آنها به روش خاصی رفتار می کند. برای افرادی که با یک فرد الکلی ازدواج کرده اند بسیار مهم است که بدانند یک فرد مبتلا به اعتیاد نمی تواند رفتار خود را به طور کامل کنترل کند و این تقصیر آنها به عنوان همسر این افراد نیست. یکی از رایج ترین سناریوها، وقتی با یک فرد الکلی ازدواج می کنید این است که تلاش می کنید تا او را تحت درمان قرار دهید یا در بهتر شدن شرایط به او کمک کنید.

این امر می تواند تلاش برای ترغیب فرد به نوشیدن مشروبات الکلی در منزل به جای رفتن به کازینو و یا بار باشد، زیرا ممکن است سعی کنند فرد را به دلیل عدم نوشیدن مشروبات الکلی سرزنش کنند و یا با او اتمام حجت کنند. بیشتر اوقات، هیچ کاری برای کمک به مشکل انجام نمی شود و ممکن است منجر به مشکلات بیشتری شود. به عنوان یک فردی که ممکن است این مساله برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد، ممکن است سعی کنید مسائل مربوط به نوشیدن مشروبات الکلی را کتمان کنید و بهانه بیاورید یا آنچه را که واقعاً وجود دارد پنهان کنید.

حقایق ازدواج با فرد الکلی

حقایق ازدواج با فرد الکلی

وقتی با یک فرد الکلی ازدواج می کنید چه کاری می توانید انجام دهید؟

یکی از ویژگی های معین اعتیاد به الکل، انکار مشکل یا مقصر دانستن دیگران است. مهم است که قبل از هر چیز اجازه ندهید یک فرد الکلی همه تقصیرات را به گردن شما بیندازد. همچنین بسیار مهم است که به آنها اجازه بهانه جویی ندهید. وقتی با یک فرد الکلی ازدواج می کنید، در درجه اول مراقب خود باشید.

برای انجام کارهایی که از آنها لذت می برید وقت بگذارید و به گروه حامیان کسانی که عاشق افراد الکلی هستند بپیوندید. این گروه پشتیبانی به شما کمک می کند احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و یک شبکه اجتماعی بسازید که برای جلوگیری از افسردگی ناشی از شرایطی که در آن گرفتار شده اید بسیار مهم است. هنگامی که با یک فرد الکلی ازدواج می کنید و به دنبال راه هایی برای برطرف شدن مشکلات هستید، یکی از بهترین کارها این است که دست به اقداماتی برای درمان او بزنید.

هنگامی که برای درمان اقدام می کنید، نزدیک ترین عزیزان فرد مبتلا به اعتیاد به الکل دور هم جمع می شوند تا در مورد کمک کردن، با آن شخص صحبت کنند. در این شرایط شما احتمالاً از قبل یک کمپ ترک اعتیاد را انتخاب کرده اید و همه چیز را آماده کرده اید تا در صورتی که فرد مبتلا به اعتیاد به الکل قبول کرد، آنها بلافاصله پذیرش شوند. همچنین می توانید با یک درمانگر حرفه ای که در زمینه اعتیاد تجربه دارد صحبت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی حقایق ازدواج با فرد الکلی پرداختیم و گفتیم در این شرایط جستجوی درمان حرفه ای در یک کمپ ترک اعتیاد خصوصی تنها گزینه ای است که در اختیار دارید. به هیچ وجه نمی توانید از طریق اعتیاد، با فرد الکلی صحبت کنید یا در رابطه با این موضوع با آنها بحث کنید و یا کاری کنید که احساس شرم کنند. هرچه بیشتر سعی کنید این کارها را انجام دهید، ناامیدتر و خسته تر خواهید شد. در صورتی که نتیجه نگرفتید، ممکن است در نهایت مجبور شوید که گزینه طلاق را در نظر بگیرید، اما قبل از آن، یافتن یک گروه پشتیبانی، برنامه ریزی برای اقدام به ترک اعتیاد و صحبت با یک درمانگر یا مشاور اعتیاد را مد نظر قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *