تاثیر مصرف ماری جوانا بر سرطان ریه

کمپ ترک اعتیاد
آبسه ناشی از تزریق هروئین
2 مهر 1401
کمپ ترک اعتیاد
شیشه چه مدت در بدن باقی می ماند؟
23 مهر 1401

کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، کمپ ترک اعتیاد خصوصی جمشیدیه: سوء مصرف ماری جوانا، عوارض روانی و جسمانی متعددی برای مصرف کنندگان به همراه دارد اما از مهترین و خظرناک ترین عوارض مصرف ماری جوانا می توانیم به ابتلا به سرطان ریه اشاره نماییم به همین جهت در این مقاله به بررسی تاثیر مصرف ماری جوانا بر سرطان ریه خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ترک ماری جوانا

تاثیر مصرف ماری جوانا بر سرطان ریه

در خصوص تاثیر مصرف ماری جوانا بر سرطان ریه باید بدانید که مطالعات اخیر، نشان داده ارتباط مستقیمی در خصوص مصرف ماری جوانا و سرطان ریه وجود دارد و جالب است بدانید که تناسب آن با مقدار ماری جوانای مصرف شده افزایش می یابد. واقعیت های کلی که در مورد مصرف ماری جوانا و سرطان ریه لازم است بدانید عبارتند از

مصرف ماری جوانا از طریق بصورت سیگار منجر به التهاب و آسیب سلولی می شود.

ماری جوانا عملکرد سیستم ایمنی بدن را دچار اختلال می کند و منجر به افزایش خطر ابتلا به سرطان خواهد شد.

مصرف ماری جوانا احتمال ابتلا به سرطان ریه را افزایش دهد و متخصصان پزشکی توصیه می کنند در مصرف ماری جوانا از طریق سیگار، جوانب احتیاط را در نظر بگیرند، زیرا لازم است که تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام شود. اگرچه جامعه پزشکی ارتباط بین ماری جوانا و سرطان ریه کاملاً مطمئن نیستند، باید توجه داشت که همه اینها به مصرف ماری جوانا از طریق سیگار اشاره دارد.

تاثیر مصرف ماری جوانا بر سرطان ریه

تاثیر مصرف ماری جوانا بر سرطان ریه

آیا ماری جوانا باعث سرطان ریه می شود؟

این سوال جواب قطعی ندارد و در خصوص سوالاتی که در مورد ماری جوانا و سرطان ریه پرسیده می شود این است که آیا این محرک، برای فردی که قبلا سرطان ریه داشته، می تواند مفید واقع شود یا خیر. ماری جوانا ممکن است برخی از علائم سرطان را کاهش دهد اما این فقط به آن معنا نیست که مصرف ماری جوانا راهی برای کنترل و درمان سرطان می باشد. نکاتی که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت، برخی از مهمترین نکاتی است که باید در مورد مصرف ماری جوانا و سرطان ریه بدانید:

ماری جوانا و سرطان ریه همبستگی مثبت دارند و تحقیقات نشان داده که این خطر تا حدودی شبیه به افرادی است که سیگار می کشند.

زمانی که ماری جوانا را از طریق سیگار دود می کنید، نفس عمیقی می کشید، که باعث می شود برخی مواد سمی مستقیماً وارد ریه های شما شوند.

با مصرف طولانی مدت ماری جوانا، به ریه های خود آسیب خواهید رساند و مواد شیمیایی موجود در توتون و تنباکو که منجر به سرطان در افراد سیگاری می شود، در ماری جوانا نیز وجود دارد.

بر طبق سازمان سرطان آمریکا، دود ماری جوانا حاوی قیر و بسیاری از مواد سرطان زا است که در دود تنباکو نیز وجود دارد. به همین جهت بهترین روش کنترل این علائم، ترک ماری جوانا تحت نظر روانپزشک و متخصصین درمان اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *